S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Info objednávky: +421 915 656 606, Tech. info: +421 915 422 332, Pracovná doba: Po - Pi: 08:15-12:00 - 13:00-15:30

Platby Kartou

 

Platba na účet VUB BANKY

 

Platba na účet FIO BANKY

 

 

Platba na účet TATRA BANKY

 

 Platba na účet ČSOB BANKY

 

 PayPal Platby

 

 

PREPRAVA DPD KURIÉROM

 

PREPRAVA GLS KURIÉROM

 

PLATBA KARTAMI CEZ TEYA BRÁNU

 

PLATBA KRYPTOMENAMI CEZ KRYPTOPAY

 

 

NÁKUP NA SPLÁTKY CEZ HOMECREDIT

 

Video produkty

 

KRYSTALEX NÁVOD

KRYSTALEX NÁVOD

FOSFOROVÉ PIGMENTY

FOSFOROVÉ PIGMENTY

 

Prezentácie

 

CANDY FARBY A KONCENTRÁTY

PERLEŤOVÉ ZRNÁ - METAL FLAKES

PERLEŤOVÉ ZRNÁ - METAL FLAKES

HOLOGRAFICKÝ LAK

 


    Úvod » MODELÁRSTVO » Revell Messerschmitt Bf109E & Junkers Ju87B Stuka Model Set dvoch lietadiel 1:144, 39 dielov

    
            

    Revell Messerschmitt Bf109E & Junkers Ju87B Stuka Model Set dvoch lietadiel 1:144, 39 dielov

    REVELL Messerschmitt Bf109E & Junkers Ju87B Stuka 1:144, 6x6,9cm + 8x9,6cm, LEVEL 3, Model No.: 03770

    skladom

     

    novinka


    Doba dodania Doručenie zajtra do 17:00.
    Objednajte dnes do 13:00
    Číslo produktu: REVELLMODEL-144-03770
    Výrobca: Revell
    EAN kód: 4009803037707
    Bežná cena: EUR 19,99
    Naša cena bez DPH : EUR 10,40
    Naša cena s DPH (23 %):
    EUR 12,79
    Strážny pes:
    Strážny pes

    do košíka:
      ks  

    Revell Messerschmitt Bf109E & Junkers Ju87B Stuka Model Set dvoch lietadiel 1:144, 39 dielov

    Plastikový model dvoch stíhacích lietadiel REVEL 03770 na zlepenie. Veľkosť: 1:144; 6x8cm + 6,9x9,6cm. Balenie obsahuje: 39 dielikov na zlepenie.

     

    Informácie o originále:

    Messerschmitt Bf-109 je nemecké jednomotorové stíhacie lietadlo s kovovou konštrukciou v konfigurácii s nízkym krídlom a klasickým chvostom. Ukázalo sa, že je základným a najvyrábanejším stíhacím lietadlom Luftwaffe počas druhej svetovej vojny. Zálet prototypu sa uskutočnil 29. mája 1935 a sériová výroba pokračovala v rokoch 1936-1945. Celkovo sa odhaduje, že bolo vyrobených približne 35 000 stíhačiek Messerschmitt Bf-109 všetkých typov, z ktorých mnohé skončili po vojne v českých a izraelských vzdušných silách. Korene Bf-109 siahajú do súťaže, ktorú v roku 1933 vyhlásila Luftwaffe na nové stíhacie lietadlo. V konkurencii s He-112 projekt Bf-109 spočiatku prehral, ​​ale vďaka intrigám Willieho Messerschmitta mohol projekt pokračovať a nakoniec sa stal víťazom súťaže, čím sa stal hlavným stíhacím lietadlom Luftwaffe. V priebehu výroby bolo vyvinutých niekoľko hlavných variantov Bf-109. Prvou predprodukčnou sériou bol Bf-109B (Berta) s rôznymi verziami motora Junkers Jumo 210 (A alebo Da). Boli testované v Španielsku od roku 1937 počas občianskej vojny. Ďalšou verziou je Bf-109C (Caesar). Mal iný motor ako verzia B a rozsiahlu výzbroj pozostávajúcu z dvoch 20 mm a 2 HP 7,92 mm kanónov. Tieto stroje bojovali aj v španielskom nebi. Treťou verziou je Bf-109D (Dora) s motorom Junkers Jumo 210 Da alebo Daimler-Benz DB 600. Bojoval v septembrovej kampani, ale na prelome rokov 1939/1940 bol nahradený verziou E. Najznámejším modelom bol Bf-109E (Emil) s motorom Daimler-Benz 601A alebo N. Bol prvým lietadlom, ktoré používalo trojlistú, nie dvojlistú vrtuľu. Bf-109E bojovalo vo francúzskom ťažení, nad Anglickom, v severnej Afrike a na východnom fronte. Esom, ktoré začalo svoju kariéru na Bf-109E, bol slávny Adolf Galland. Ďalšou verziou je Bf-109F (Friedrich), ktorá bola podľa nemeckých pilotov aerodynamicky najdokonalejšia. Mala zmenený tvar trupu, krídel, krytov kabíny, ale nebol použitý žiadny nový motor. Do služby bola uvedená na prelome rokov 1940/1941. V rámci vývoja konštrukcie boli vyvinuté ďalšie špecifikácie Bf-109, z ktorých verzia G (Gustav) bola vyrobená v najväčšom počte kusov. Najdôležitejšou zmenou zvyšujúcou výkon stroja bola inštalácia nového 12-valcového motora Daimler-Benz DB605A s výkonom 1475 koní. Výzbrojou Bf-109G bola dvojica 13 mm guľometov umiestnených v trupe pred krytom kokpitu a 20 mm alebo ťažší 30 mm kanón MK108. Poslednou sériovo vyrábanou verziou bol Bf-109K (Kurfirst), ktorého výroba sa začala v októbri 1944. Ako motor bol použitý motor Daimler-Benz DB 605DB alebo DC. Bf-109K bol najrýchlejšou verziou vyrobenou počas druhej svetovej vojny a dosahoval rýchlosť až 730 km/h. Okrem toho boli vytvorené dve verzie - H a Z.ale išlo skôr o experimentálne verzie a ich sériová výroba sa nezačala. Následné vylepšenia pohonu a výzbroje urobili z Messerschmittu Bf-109 jednu z najnebezpečnejších stíhačiek druhej svetovej vojny a zároveň ukázali veľký potenciál mierne hranatého draku lietadla vytvoreného Willim Messerschmittom. Technické údaje (verzia Bf-109 G-6): dĺžka: 8,95 m, rozpätie krídel: 9,92 m, výška: 2,6 m, maximálna rýchlosť: 640 km/h, rýchlosť stúpania: 17 m/s, maximálny dolet: 850 km, maximálny dolet 12000 m, výzbroj: pevná - 2 guľomety MG131 kalibru 13 mm a 1 kanón MG151 kalibru 20 mm, podvesná - bomby s hmotnosťou 250 kg, alebo 2 odpaľovacie zariadenia rakiet Wfr. Gr. 21.

    Junkers Ju-87 Stuka (skratka pre nemecké Sturzkampfflugzeug, čo znamená strmhlavý bombardér) je nemecký jednomotorový strmhlavý bombardér s klasickým chvostom, krídlami v konfigurácii obrátených čajkových krídel a celokovovou konštrukciou. Ju-87 je jedným z najznámejších lietadiel Luftwaffe, symbolom jeho moci vedľa Me-109. Na začiatku vojny (1939-1941) sa stal symbolom Blitzkriegu, pričom často vyvolával paniku medzi nepriateľskými vojakmi inštaláciou akustických sirén (tzv. jerychońské choboty), ktoré počas strmhlavého letu vydávali špecifický zvuk. Tvorcom stroja bol Hermann Pohlmann a Ju-87 prvýkrát vzlietol do vzduchu v roku 1935 a do výroby sa dostal o dva roky neskôr. Počas občianskej vojny v Španielsku sa bez toho, aby sa stretol s vážnym nepriateľom vo vzduchu, mohol preukázať ako účinný v misiách, pre ktoré bol vytvorený. Vďaka možnosti veľmi strmého strmhlavého pádu pri zachovaní relatívne nízkej rýchlosti dosahoval veľmi vysokú účinnosť bombardovania. Stukova sláva sa potvrdila počas jeho aktivít v Poľsku, Holandsku, Francúzsku, Grécku a na Kréte. Počas bitky o Britániu však boli pomalé Stuky s trvalo namontovaným podvozkom jednoducho masakrované lietadlami RAF, a preto boli delegované na útoky na menej bránené ciele. Na východnom fronte zohral Ju-87 úlohu predovšetkým ako lietadlo blízkej podpory a vynikajúci stíhač tankov. Hans Ulrich Rudel - pilot Luftwaffe, ocenený najväčším počtom vyznamenaní, mal na svojom konte 519 zničených sovietskych tankov. Počas vojny bola výroba Ju-87 mnohokrát pozastavená, ale vždy sa ukázalo, že by sa mala obnoviť, pretože neexistovalo žiadne iné lietadlo, ktoré by ho mohlo dôstojne nahradiť. Počas vojny vzniklo približne tucet verzií a verzií Ju-87. Prvým sériovo vyrábaným bol Ju-87 B (Berta). Poháňali ho dve verzie motora Jumo 211 s výkonom 1000 KM alebo 1200 KM. Slúžil ako pozemný strmhlavý bombardér. Na druhej strane bol Ju-87R (Richard) vyslaný do útokov na námorné ciele. Mal väčší dolet ako verzia B, ale bol o niečo pomalší. Verzia D (Dora) bola najrozšírenejšia a najčastejšie upravovaná. Mala nové verzie motora Jumo 211 s výkonom 1420 a 1500 koní. Ju-87D sa vyznačoval lepším pancierovaním ako jeho predchodcovia.Poslednou veľkosériovou verziou Ju 87 bol Model G (Gustav), útočné lietadlo a „stíhač tankov“, ktorý vstúpil do líniových jednotiek začiatkom roku 1943. Hlavnými zbraňami tejto verzie boli dva 37mm kanóny Bordkanone BK 3.7 umiestnené v zásobníkoch pod krídlami. Ju-87G mal tiež vylepšené pancierovanie. Počas celej vojny bolo vyrobených približne 5 900 kusov všetkých verzií Ju-87. Technické údaje (verzia Ju-87B): dĺžka: 11 m, rozpätie krídel: 13,8 m, výška: 4,23 m, maximálna rýchlosť: 390 km/h, maximálny dolet: 500 km, maximálny strop 8200 m, výzbroj: pevná - 3 guľomety kalibru .7,92 mm, podvesná - až 450 kg bômb.

     

    Informácie o modely REVELL 03770 Messerschmitt Bf109E & Ju87B Stuka:

    Modelová sada Messerschmittu Bf109E a Junkers Ju87B, vrátane stojana. Tieto lietadlá používala Luftwaffe na fronte v roku 1940 počas vrcholiacej bitky o Británii. Obsahuje 2 modely. Autentické vyobrazenie nasledujúcich verzií: - Bf 109 E-4, III./JG2, Major Erich Mix, Francúzsko, máj 1940 - Junkers Ju 87 B-2, 2./StG 1, Derna, Líbya, október 1941 Okrem základných farieb je súčasťou dodávky aj lepidlo.

     

    Špeciálne vlastnosti:

    • Precízne navrhnutý systém kyvných krídiel s autentickou mechanikou pre rôzne letové konfigurácie
    • Verné pôvodným povrchovým štruktúram a líniám panelov
    • Dve autentické varianty náterov a nálepiek

     

    Informácie o modeli REVELL 03770 Messerschmitt Bf109E & Ju87B Stuka k lepeniu:

    • Obtiažnosť: 3
    • Mierka: 1:144
    • Počet dielov: 39
    • Dĺžka ( JUNKERS ): 69 mm
    • Rozpätie krídel ( JUNKERS ): 96 mm
    • Dĺžka ( MESSERSCHMITT ): 60mm
    • Rozpätie krídel ( MESSERSCHMITT ): 80mm
    • Odporúčané pre deti od 10 rokov

     

    Obsah balenia REVELL 03770 Messerschmitt Bf109E & Ju87B Stuka:

    • 2 x plastový model ( nezmontovaný a nefarbený ) - celkovo 39 dielov
    • 1 x návod na použitie
    • 1 x sada nálepiek

     

    Potrebné farby a príslušenstvo:

    HLAVNÉ ODPORÚČANÉ FARBY
    REVELL AQUA 08 15 39 40 45 49 59 74
    REVELL EMAIL 08 15 39 40 45 49 59 74
    REVELL SPREJ 08 15
    HLAVNÉ

    Upozornenie 1: Balenie neobsahuje lepidlo, štetce, farby ani iné príslušenstvo.

    Upozornenie 2: Nebezpečenstvo udusenia! Výrobok obsahuje malé časti. NEVHODNÉ PRE DETI DO 3 ROKOV!

    Upozornenie 3: Každý jeden nami predaný model je originálne zabalený - nikdy nerozbalený a nepoužitý a preto: Nenesieme zodpovednosť za prípadne zle (zákazníkom) zostavený - zlepený model. Nenesieme zodpovednosť za prípadne zle (zákazníkom) odtrhnutý plastový diel z formy. Nenesieme zodpovednosť za prípadne (zákazníkom) poškodenie dielu pri zostavovaní. Nenesieme zodpovednosť za prípadné zlé (zákazníkom) namaľované - nastriekané diely. Pokiaľ je už diel (zákazníkom) odtrhnutý, odstrihnutý, odrezaný od pôvodnej formy nie je možné zakúpený model vrátiť. Pokiaľ je je už (zákazníkom) použitá niektorá z nálepiek - odtlačkov - obtiskov, nie je možné zakúpený model vrátiť. Pokiaľ je už diel (zákazníkom) namaľovaný - nastriekaný alebo inak znehodnotená akákoľvek časť modelu nie je možné zakúpený model vrátiť.

    NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

    Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.


    Varianty tohto výrobku

    Obrázok:
    Číslo produktu / Názov tovaru:
     
    Cena:
    Revell Messerschmitt Bf109E & Junkers Ju87B Stuka Model Set dvoch lietadiel 1:144, 39 dielov
    REVELLMODEL-144-03770
    Revell Messerschmitt Bf109E & Junkers Ju87B Stuka Model Set dvoch lietadiel 1:144, 39 dielov
    Naša cena EUR 12,79
    Revell Messerschmitt Bf109E & Junkers Ju87B Stuka Model Set dvoch lietadiel 1:144, 39 dielov + farby + lepidlo + štetec
    REVELLMODEL-144-63770
    Revell Messerschmitt Bf109E & Junkers Ju87B Stuka Model Set dvoch lietadiel 1:144, 39 dielov + farby + lepidlo + štetec
    Naša cena EUR 23,59

    NAJPREDÁVANEJŠÍ

     

    YThmOTcw
    Strážny pes
    Watch DOG


    Informovať na e-mail pri zmene:


           keď cena klesne pod EUR

            keď produkt bude na sklade


    Zadajte Váš e-mail: